Prenájom kancelárskych priestorov: Na čo pri výbere nezabudnúť?
3 mins read

Prenájom kancelárskych priestorov: Na čo pri výbere nezabudnúť?

Prenájom kancelárskych priestorov je dnes pre mnohých podnikateľov oveľa výhodnejší, ako kúpa vlastných kancelárií. Častokrát je jednoduchšie nehnuteľnosť si prenajať, než kúpiť. Výber kancelárskych priestorov je však mnohokrát veľmi náročný. Pri hľadaní vyhovujúceho prenájmu kancelárskych priestorov by ste určite nemali zabúdať na pár zásad, vďaka ktorým nájdete kancelárie, z ktorých sa tak rýchlo nevysťahujete

Prenájom kancelárskych priestorov
Prenájom kancelárskych priestorov

Spokojní zamestnanci vďaka zelenému a pokojnému okoliu

Kancelárske priestory na prenájom v centrách miest nie je ťažké nájsť. Treba si však uvedomiť, aké riziká so sebou centrum mesta ponúka prináša – predovšetkým veľký ruch. Prenájom kancelárskych priestorov v rušných centrách miest častokrát neponúka neponúka požadovaný kľud, aký by vaši zamestnanci pri práci potrebovali. Zároveň neposkytuje dostatočné množstvo zelene, ktorá do kancelárií vnáša harmóniu, príjemnú atmosféru a navyše príjemne ukľudňuje.

Rýchla dostupnosť a jednoduché parkovanie

Pokoj a kľud pre zamestnancov, jednoduchá dostupnosť pre klientov – to je základné pravidlo, na ktoré by ste mali myslieť, keď budete zvažovať nový prenájom kancelárskych priestorov. Pre klientov je dnes už veľmi podstatnédôležité rýchlo a ľahko zaparkovať. Vaše kancelárske priestory by sa teda mali nachádzať na takom mieste, ktoré klienta neodradí od návštevy, naopak sa k vám rýchlo dostane a jednoducho zaparkuje.

Možnosť stravovania v blízkosti kancelárskych priestorov

Stretnúť sa s klientom v kancelárii a následne ho pozvať na obed? To je samozrejme možné len s reštauráciou na blízku. Ocenia ju určite aj zamestnanci, ktorí si obed nechcú nosiť z domu. Prenájmy kancelárskych priestorov v centrách miest s tým problém nemajú, ak však zvažujete prenájom na odľahlejších miestach, určite sa na túto informáciu prenajímateľa opýtajte.

Prenájom kancelárskych priestorov so strážnou službou

Aj keď existujú rôzne zabezpečovacie systémy, v oblasti bezpečnosti je stále najspoľahlivejšia strážna služba. Ak máte v kanceláriách cennosti, určite by ste pri výbere prenájmu kancelárskych priestorov mali dbať aj na tento aspekt. Vyberte si preto taký prenájom, v ktorom vám prenajímateľ kancelárskych priestorov zaručuje bezpečnosť prostredníctvom nepretržitej strážnej služby.

Variabilné priestory – možnosť prerobenia kancelárskych priestorov podľa seba

Častokrát musia prenajaté kancelárske priestory ostať v pôvodnom stave – a teda sa nesmú nijak meniť. Každý dobrý prenajímateľ vám však dá pri prestavovaní kancelárií zelenú, pretože vie, že cítiť sa v kancelárii dobre je to najdôležitejšie. Poobzerajte sa preto po variabilnom prenájme kancelárskych priestorov, v ktorých je majiteľ vždy ochotný s vami diskutovať a poskytnúť pomocnú ruku. Ak hľadáte prenájom kancelárskych priestorov, ktorý by spĺňal všetky tieto požiadavky, neváhajte nás kontaktovať s akýmikoľvek otázkami.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *